Friday 21 February 2014

Outfit Of Today

Päätin kuvailla teille mun tämän päivän asukokonaisuuden. Mitä pidätte? Ostin juuri vähän aikaa sitten nuo aurinkolasit ja oli pakko päästä ne päässä kuvailemaan. Toivoisin jo todella paljon, että olisi kesä, jotta voisin pitää noita kyseisiä laseja joka päivä, kun auromko paistaa. Muutenkin kesällä olen jo täysi-ikäinen, jota olen pitkään odottanut.
Tämän päivän suunnitelmiini kuuluukin viettää kullan kanssa leffailtaa. Välillä minusta on  mukavampi olla vain kotona leffan parissa kuin isolla porukalla bilettämässä. Olen jotenki aina rakastanut koti-iltoja!
Mietin minkälaista postausta tekisin seuraavaksi. Wanhojen päivästä oltiinkin jo toivottu postausta ja siitä päivästä teen tässä lähiaikoina. Ja jos teillä jotain ideoita seuraavaan postaukseen, niin kertokaa toki ihmeessä mitä haluatte minun postaavan. Ideoita otan mielelläni vastaan!

6 comments:

  1. Aivan ihanat nuo aurinkolasit!

    Tosi kiva alku sun blogilla, jatka samaan malliin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon sulle! :)
      Olen itsekkin ihan rakastunut noihin laseihin! :)

      Delete
  2. Ihana tuo paita, eivätkä kyllä nuo aurinkolasitkaan ole hullummat :)

    ReplyDelete
  3. Oon kateellinen, koska oon itsekin kokeillut tontyyppisiä laseja mutteivat ne sopineet :( Muutenkin tuntuu ettei mitkään aurinkolasit sovi mulle! :D

    helmi-i.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijaa :o
      Munkin on joskus hankala löytää aurinkolaseja, kun tuntuu ettei mitkään vain yksinkertaisesti sovi mulle, mutta onneksi nyt sentään löysin nuo kyseiset lasit! :)

      Delete