Wednesday 26 February 2014

Itserusketus

Päätin tulla postailemaan teille itseruskettavasta, sillä olen sen suuri käyttäjä. Halusin wanhoihin tasaisen rusketuksen, minkä ajattelin saada sen solkussa, mutta aikani ei riittänyt siellä käymiseen, kun olin jättänyt sen viime tippaan. Hätäkeinona ostin kaupasta itseruskettavan ja sain wanhoihin loppujen lopuksi ihanan rusketuksen. Minua kuitenkin stressasi itserusketuksen käytössä se, kun ei voi koskaan tietää minkälaiset rajat se ihoon jättää, ja minulla oli jo aikaisemmin pari huonoa kokemusta itseruskettavista. Onneksi selvisin tansseihin ilman rajoja!

Tällä hetkellä kovassa käytössä on Doven päivettävä kosteusvoide normaalista tummalle iholle. Tuo on ainoa itseruskettava, mistä olen saanut paljon kehua lopputuloksesta. Se levittyy todella tasaisesti, eikä jätä mitään rajoja. Vaikka tuo onkin päivettävä voide jo kerran laitosta saa kunnon lopputuloksen. Myös hintaakin löytyy vaivaiset 6 euroa ja tuoksukin on aivan erinomainen. Ainoa miinus tuossa on se, että se kuivuu todella hitaasti verrattuna aiempiin käyttämiin itseruskettaviin







                                 
Minusta on ihanaa olla näin talven keskellä ruskettunut! Suurin osa vaatteistakin näyttää paremmalta päällä ruskettuneeseen ihoon ja siksi en aio lopettaa itseruskettavan käyttöä, kun vasta kesällä, jolloin toivon saavani kunnon rusketuksen auringosta. Tänään menen kouluun vasta kahteentoista ja oli ihana herätä auringonpaisteeseen. Voisin vielä käydä kuvailemassa teilletämän päivän asun ulkona, kun kerrankin on noin hyvä ilma.

Jos te haluatte talven keskelle tasaisen rusketuksen niin ehdottomasti suosittelen ostamaan ja kokeilemaan tuota itseruskettavaa.

Mitä itseruskettavaa te käytätte?


4 comments:

  1. Heiii, sun blogi sai erityismaininnan mun uudessa postauksessa! :)

    ReplyDelete
  2. itsellänikin on ollut tuota samaa ja olen todennut sen myös hyväksi! :) tällä hetkellä käytän kuitenkin L'Oréalin Sublime Bronze itseruskettavaa, josta myös tykkään!

    sait muuten yhden lukijan lisää, blogisi vaikuttaa kivalta ja aidolta :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon sulle :)
      Olen myös itsekkin käyttänyt noita L'Oréalin itseruskettavia, mutta kun ne loppui päätin kokeilla jotain uutta merkkiä eli tuota mitä nyt käytän :)

      Delete