Saturday 1 February 2014

Pientä shoppailua

Heippa! Kävin eilen Helsingissä shoppailemassa wanhoihin uusia koruja, kenkiä ja sen sellaista. Olen aivan innoissani kyseisistä wanhojen tansseista ja olen odottanut niitä jo pitkään kun pääsin lukioon. On aivan ihanaa päästä viettämään prinsessäpäivää, jolloin saa loistaa ihanissa puvuissa ja kampauksissa.Voisin tehdä sitten vähän isompaa postausta tuosta kyseisestä päivästä. Mulla jäi vähän myöhäiseksi noiden kenkien ostaminen, mutta onnekseni löysin aivan täydelliset kengät pukuuni. Nyt vain pelottaa, että kengät alkavat hiertämään jalassa ja siksi pidän niitä melkein koko ajan kotona jalassani.Olin suunnitellut kampaukseeni tieran ja löysin juuri sopivan siihen. Myös korut olivat aivan oikea valinta!


 En ole vielä jatkoille ostanut mekkoa ja tiedän, että olen tuossakin asiassa vähän myöhässä, sillä eihän tansseihin ole vaan kaksi kokonaista viikkoa jäljellä. Ajattelin tilata tuon mekon netistä ettei tarvitsisi juoksea ympäri Helsinkiä etsimässä mustaa mekkoa. Jos te tiedätte hyviä nettikauppoja niin kertokaa ihmeessä, sillä apu olisi tarpeen!


 Tämä viikonloppu meneenkin äidinkielinkirjan parissa, sillä maanantaina mulla onkin viimeinen koe tältä jaksolta. Koko koeviikko meni nyt vähän penkin alle, mutta seuraavassa jaksossa yritän edes vähän enemmän panostaa, vaikka tietenkin tässä on ollut niin paljon muuta stressattavaa ettei motivaatiota edes koeviikkoon ole näkynyt.



6 comments:

  1. Oi ihanaa, wanhojen tanssit! Mulla ne oli jo viime vuonna, ja täytyy kyllä sanoa että oli aika prinsessafiilis koko päivän. Toivottavasti löysit jonkun mekon jatkoille! (:

    Ihana muuten tuo kuva sinusta bannerista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep! Täytyy kyllä myöntää että stressattu on ja paljon noista tansseista!
      Ja juu löydetty on :)
      Kiitos paljon! :)

      Delete
  2. Oi vitsi miten kivoja vaatteita! :-)

    ReplyDelete
  3. Vanhojenpäiväpostausta kehiin vaan! Noi korutkin on jo niin ihania, että kokonaisuus on varmaan super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :)
      Teen sen tässä lähiaikoina! :)


      Delete